اعلام برنامه‌های مدیریت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برای ماه مبارک رمضان و نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69088
ساعت 12:22 يکشنبه 27 اسفند 1402
مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز، ویژه برنامه‌های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش فرینا، حسین قانعیان‌پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام ماه مبارک رمضان و نوروز را تشریح کرد و افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای سال نو و ماه مبارک رمضان که امسال با نوروز همزمان شده، ترتیب داده است.

قانعیان‌پور با اشاره به اینکه در دو شهرستان آبادان و خرمشهر همزمان ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد، اظهار داشت: جشن روزه اولی ها، جشن بزرگ ویژه ایام نوروز وجشن میلاد امام حسن(ع) (گرگیعان) و 8 شب محفل انس با قرآن کریم از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده برای این دو شهرستان ویژه ایام مذکور خواهد بود.

وی تصریح کرد: 3 شب محفل انس با قرآن در آبادان، خرمشهر و مینو شهر با حضور استاد «حامد علیزاده» و اجرای گروه های هنری در روز شهادت امیرالمومنین(ع) در پارک های سطح منطقه نیز از دیگر رویدادهایی است که به همت این مدیریت و هنرمندان منطقه ایفا خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند گفت: ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن می باشد، فرصت مغتنمی است برای انس بیشتر با قرآن، دعا و نیایش؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به خرید 3 هزار جلد قرآن کریم و 3 هزار عدد رحل برای مساجد نمود که توسط سازمان های تبلیغات شهرستان آبادان و خرمشهر، بین مساجد توزیع شد.

شناسه خبری: 69088

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟