چهارشنبه 29 دی 1395

آخرین اخبار

تجليل از مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار در بندر شهید رجایی

تجليل از مشتری مدارترین شرکت‌های پایانه‌دار در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از اجرای طرحی به منظور ارزیابی وضعیت شرکت‌های پایانه‌دار بندر شهید رجایی و معرفی شرکت های برتر با توجه به شاخص مشتری مداری تا پایان سال 95 خبر داد.

به گزارش فرينا، اله‌مراد عفیفی‌پور با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اهمیت مباحث مربوط به مشتری‌مداری در دنیای امروز صنعت حمل‌ونقل دریایی جهان و همچنین با توجه به اینکه حدود 90 درصد فعالیت‌های عملیات تخلیه، بارگیری، انبارداری کالا و کانتینر در بندر شهید رجایی به شرکت‌های بخش خصوصی فعال واگذار شده، ضرورت مانیتورینگ و ارزیابی این شرکت ها از منظر مشتری‌مداری (CRM) بیش از پیش احساس می شود.

عفیفی‌پور هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکت‌های فعال در بندر شهید رجایی به صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی، رانندگان، شرکت‌های لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایت‌مندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.

وي ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در 5 شاخص کلی انجام می شود، گفت: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفاف‌سازی، ارایه آموزش‌ به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم‌ و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ادامه داد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکت‌های ترمینال‌اپراتور بندر را ارزیابی می‌ کنند.

عفیفی‌پور افزود: تا پایان سال 1395، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتری‌مداری معرفی و به آن‌ها لوح تقدیر اعطا‌ء می‌شود.

وي در پایان ابراز امیداوری کرد، این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود.



ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت