حراست و حفاظت از سرمایه سرمایه گذاران ارس

رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس از واحد آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس در سایت صنایع پاک و های تک این منطقه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن خادم عرب باغی در این بازدید با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات واحدها پشتیبان و امداد و نجات منطقه آزاد باید در سطح امکانات بین الملل تعریف شود افزود: حفاظت و حراست از سرمایه سرمایه گذاران در این منطقه برعهده و وظیفه ماست.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف باید سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز تامین شود و در کنار آن باید امدادگران و آتش نشانانی باغیرت و شجاع و انسان دوست فعالیت کنند و لازم است این افراد از امنیت شغلی و گذران زندگی مورد توجه قرار گیرند.
وی تصریح کرد: ما باید با ترسیم آینده ای درخشان برای این منطقه با ذوق و شوق و انگیزه وافر به سمت اهداف حرکت کنیم.
عرب باغی همچنین در جریان اقدامات انجام یافته در حوزه امور ایثار گران نیز قرار گرفت و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران با نثار خون و جانشان معنای واقعی ایثار را تعبیر کردند و امروز وظیفه ماست که برای رسیدن به اهداف و آرمانهای بلند آنان در راه خدمت به خدا و خلق خدا تلاش کنیم.
وی همچنین از تجهیزات ، ماشین آلات و بخش های مختلف ساختمانی واحد امداد و نجات منطقه آزاد ارس بازدید کرد.
مسوول واحد آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز در این بازدید با اشاره به اینکه هم اکنون 40 آتش نشان و امدادگر آموزش دیده و حرفه ای با تمام توان در 3 شیفت در این منطقه در حال خدمت به مردم هستند افزود: در سال جاری 266 عملیات امداد و نجات و 15 عملیات اطفا حریق در سطح منطقه و شهرستان جلفا انجام یافته است.
محبوب ابراهیمی افزود: در این مدت 93 واحد تولیدی منطقه مورد بازدید قرار گرفته و 15 دوره آموزشی امداد و نجات و اطفای حریق در سطح ادارات منطقه و 9 مورد مانور فرضی برگزار شده است.

امتیاز به خبر :