پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم برگزار می‏‌شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی در جزیره قشم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم با همکاری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، معاونت‌های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از ادارات، موسسات و انجمن‌های تخصصی هنری مستقر در قشم و خارج از قشم همراه با ناشران حوزه علوم قرآنی توسط سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‌‏شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه آماده ساختن بسترهای فراگیری و عمل به آیات قرآن است و به همین منظور برای نخستین بار افزون بر هشت مورد مسابقه ویژه قرآنی طراحی شده است.
در برنامه امسال سعی شده در دو بخش جشنواره و نمایشگاه و با استفاده از بهترین موسسات قرآنی کشور و با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و آموزشی و با همکاری فعالین قرآن کریم در شهرستان قشم بسترهای مناسبی برای ترویج معارف قرآنی برای همه آحاد مردم فراهم شود.
نمایشگاه و جشنواره قرآنی با حضور نماینده مقام معظم رهبری و عضو مجلس خبرگان در استان هرمزگان و مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم از چهار تا 14 مرداد مصادف با 28 ماه مبارک رمضان تا هشت شوال با اجرای برنامه‏‌های متفاوت و برگزاری جشن عید سعید فطر با حضور ناشران و هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری آغاز به کار خواهد کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :