اجرای برنامه های متنوع هنری در جشنواره زمستانی ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس گفت: هنرمندان و چهره های مطرح موسیقی و تلویزیون در جشنواره زمستانی ارس به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش فرينا، یوسف داداش زاده، افزود: اجرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی جشنواره زمستانی ارس با حضور هنرمندان بزرگ آذربایجان و چهره های مطرح کشوری انجام خواهد شد.
داداش زاده گفت: هنرمندانی چون پویا بیاتی، چنگیز حبیبیان، امید جهان، رامبد شکرآبی، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی نیا و... با حضور در منطقه آزاد ارس در طول مدت برگزاری جشنواره به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
داداش زاده با اشاره به انتقال رایگان گردشگران توسط چارتر قطار مسیر جلفا - تبریز بصورت روزانه گفت: در طی مسیر رفت و برگشت هنرمندان موسیقی عاشیقی در ایستگاه راه آهن و داخل قطار به اجرای زنده موسیقی بومی منطقه می پردازند.
وی با بیان اینکه تمام منطقه آزاد ارس در طی این مدت با جشنواره زمستانی عجین است، ادامه داد: موسیقی زنده بصورت خیابانی و در مراکز خرید نیز برای ایجاد تنوع و نشاط گردشگران و شرکت کنندگان در جشنواره اجرا خواهد شد.
یوسف داداش زاده گفت: جشنواره زمستانی ارس برای اولین بار به منظور افزایش رونق گردشگری منطقه در فصل سرما با برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و تجاری برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های تفریحی برای سنین مختلف در طول جشنواره افزود: جشن های ده روزه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بازه زمانی 12 الی 22 بهمن متمرکز شده اند که در این ایام برنامه های مختلفی همچون نورافشانی، اجرای موسیقی، نمایش، شعر، سرودهای آئینی و مسابقه با حضور هنرمندان برجسته کشور در سالن الغدیر جلفا برای عموم مردم برگزار می شود.
داداش زاده ادامه داد: از تاریخ 21 تا 29 بهمن ماه فستیوال ورزشی بانوان ارس در 8 رشته مختلف با شرکت عموم بانوان برگزار می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ارس ایام الله دهه فجر بهترین و تاثیرگذارترین اعیاد ملی کشور دانست و گفت: یکی دیگر از برنامه های جشنواره زمستانی برگزاری تورهای مختلف برای مسئولان و مردم جهت آشنایی با پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار دولت، ملت همدلی و همزبانی خواهد بود.
گفتنی است، اختتامیه جشنواره زمستانی ارس 30 بهمن ماه در سالن الغدیر جلفا برگزار و در این مراسم از برپاکنندگان جشن ها و قهرمانان مسابقات ورزشی تقدیر و به ده نفر از مسافران قطار چارتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
لازم بذکر است، مسافران و گردشگران منطقه آزاد ارس جهت شرکت در قرعه کشی باید کد بلیط های قطار را به شماره 3000851515 ارسال کنند.





برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو