ایجاد شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه سلماس

رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس ایجاد می‌شود و با توجه به شرایط مستعد منطقه، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سلماس حضور می‌یابند.
به گزارش فرينا، جعفر نوبخت با اشاره به اینکه شهرستان سلماس قطب ساخت درب‌های ایمنی ساختمان در کشور است افزود: در ایام دهه مبارکه فجر، واحد تولیدی درب ایمنی ساختمان با ظرفیت تولید ماهیانه سه هزار عدد در این شهرستان افتتاح می‌شود. نوبخت گفت: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلماس افتتاح شده و برای هشت نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود و در این باره 700 میلیون تومان نیز برای راه‌اندازی آن هزینه شده است.
وی از افتتاح سردخانه ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای صفر درجه سانتیگراد خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر این سردخانه با ظرفیت هزار تن با اشتغال 26 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان در روستای"هفتوان" سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس با اشاره به ایجاد شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: در این رابطه خوشبختانه با توجه به شرایط مستعد منطقه، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سلماس حضور می‌یابند.
نوبخت گفت: فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی سلماس در 187 هکتار، فاز دوم در 200 و فاز سوم در 500 هکتار در این شهرستان افتتاح می‌شود.





برچسب ها : منطقه ويژه سلماس
امتیاز به خبر :