برقراری امنیت کامل در نوروز برای گردشگران ارس

فرمانده هنگ مرزی جلفا گفت: تمام تلاش نیروهای مرزبانی و دیگر مجموعه های نظامی و انتظامی مستقر در منطقه آزاد ارس برقراری امنیت کامل برای گردشگران در طول تعطیلات نوروز بود که در این مهم توفیق خوبی به دست آمد.
به گزارش فرینا، سرهنگ احد طالبی گفت: در سایه تعامل مثال زدنی و مطلوب منطقه آزاد ارس با هنگ مرزی جلفا و دیگر دستگاه های اداری مستقر در این منطقه آزاد کار خدمت رسانی به صورت شایسته به گردشگران نوروزی انجام شد و امنیت کامل برقرار بود.
وی گفت: در هماهنگی با فرماندهان پاسگاه های مرزی منطقه مقرر شد همه نیروهای مرزبان در محل خدمت خود حضور داشته باشند و برای ارائه خدمت به گردشگران پای کار باشند و همین اتفاق هم افتاد که موجبات رضایتمندی مسئولان ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس و گردشگران نوروزی را فراهم آورد.
فرمانده هنگ مرزی جلفا اضافه کرد: علاوه بر احساس امنیت کامل گردشگران در سفر به ارس در نوروز 95، در حوضه استحفاظی این هنگ مرزی ناهنجاری و بزه خاصی رخ نداد و حتی سرقت جزئی هم در منطقه گزارش نشد که ناشی از احساس مسئولیت نیروهای مرزبان و دیگر مجموعه های انتظامی و نظامی بود.
وی با بیان اینکه 85 درصد از 130 کیلومتر نوار مرزی واقع در حوضه استحفاظی هنگ مرزی جلفا، سایت های گردشگرپذیر منطقه آزاد ارس به حساب می آید، اضافه کرد: تمام تلاش ما کنترل سایت های توریستی واقع در حرایم مرزی بود اما در جریان این کنترل ها و انجام ماموریت های ذاتی مرزبانی، هرگز احترام به گردشگران مخدوش نشد و به خاطر همین تکریم ها شاهد افزایش ضریب رضایتمندی گردشگران در نوروز امسال بودیم.

سرهنگ طالبی با تاکید بر اینکه اجرای طرح های گردشگری در نوار مرزی ارس منوط به اخذ مجوزهای لازم از کمیته هماهنگی رودخانه های مرزی است، بر آمادگی هنگ مرزی جلفا در رفع موانع احتمالی و مساعدت در تحقق اجرای طرح های گردشگری تاکید کرد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :