مراسم افتتاحیه سیستم مدیریت کیفیت Iso 9001 در سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد/ مدیرعامل: اجرای ممیزی زمینه ساز کارایی بهینه در سازمان ها می شود

  • چهارشنبه 18 فروردين 1395 - 12:25
  • 0 دیدگاه
افتتاحیه سیستم مدیریت کیفیت Iso 9001 با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این سازمان برگزار شد.
به گزارش فرینا، مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه سازمان تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم و نیز توسعه صنعت و سرمایه گذاری بکار بسته است گفت: استقرار سیستم مدیریت کیفیتIso 9001 در همین راستا است.
محسن خادم عرب باغی گفت: با انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در این سازمان انطباق سیستم با الزامات استانداردهای بین المللی، ارزیابی و همسان سازی می شود.
عرب باغی استقرار سیستم مدیریت کیفیتIso 9001 در سازمان را گام مهمی برای عبور از سیستم سنتی دانست و با تاکید بر تلاش معاونین، مدیران و پرسنل برای تحقق این امر، گفت: عبور از سیستم سنتی حاکم بر ادارات و سازمان های کشور یک ضرورت بشمار می رود و اجرای ممیزی زمینه ساز کارایی بهینه سازمان می شود.
در این نشست مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس به ارائه گزارشی از انجام ممیزی در این سازمان پرداخت و به ضرورت‌ها و اهداف انجام آن اشاره کرد.
داداش زاده خاطرنشان کرد: ایزو 9001 برای بررسی کیفیت محصول و میزان رضایت مشتری از کیفیت تولید و خدمات ارائه شده است و در واقع سیستم مدیریت کیفیت، ابزاری برای افزایش بهره‌وری سازمان‌ها از طریق بهبود اثربخشی و کارآیی فرآیندها (به‌ویژه در فرآیندهایی که مربوط به تحقق محصول سازمان هستند) محسوب می شود.
وی افزود: واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد ارس با برنامه زمانی معین ظرف دو روز، ممیزی داخلی می شوند و میزان انطباق سیستم با الزامات استانداردهای مدنظر سنجیده شده و در صورت شناسایی مغایرت‌های احتمالی نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.
در ادامه سرممیز و مدیرعامل شرکت (رویال سرت) با بیان اینکه برای انجام این ممیزی در ارس تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است، گفت: از جمله این اقدامات، تهیه مدارک، مستندسازی در قالب 170 شیوه نامه است.
فریدون نیا با بیان اینکه این گواهینامه سه سال اعتبار دارد که پس از این مدت، ممیزی تمدید آن انجام خواهد شد، اظهار داشت: البته در بازه‌های زمانی یک ساله برای وصول اطمینان از پویایی سیستم، ممیزی مراقبتی انجام می‌شود. گفتنی است ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت iso 9001 در سازمان منطقه آزاد ارس، توسط شرکت معتبر رویال سرت انجام می‌شود.

لازم به توضیح است مراسم افتتاحیه سیستم مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد ارس به همت مدیریت برنامه ریزی و بودجه این سازمان و با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارس و نماینده شرکت رویال سرت برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :