برگزاری همایش "پیشگیری از مصرف مواد مخدر "در خداآفرین

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری همایش " پیشگیری از مصرف مواد مخدر " در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس خبر داد .
به گزارش فرینا، جعفر ملکی در جلسه هماهنگی این همایش با تاکید بر لزوم تداوم این اقدامات گفت : علاوه بر برگزاری همایش پیشگیری مواد مخدر باید برای سایر آسیب های اجتماعی در شهرستان نیز همایش ها و برنامه های فرهنگی مرتبط برگزار شود تا خطر احتمالی این آسیب ها در شهرستان کاهش یابد.
فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در این جلسه گفت : برای جلوگیری از افزایش میزان مصرف و ترویج مواد مخدر صنعتی، به بحث پیشگیری و آگاهسازی خانواده ها و اقشار جامعه از عواقب این پدیده شوم، اهمیت بیشتری داده شود.
امینیان همچنان با اشاره به حضور فعال جوانان این شهرستان در فضاهای مجازی، بر استفاده صحیح از ظرفیت این فضاها برای پیشگیری و آگاهسازی تاکید کرد و گفت : با توجه به اینکه فضای مجازی یک فضای گفتگو است و با ارایه ایده های جدید می توانیم از آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر و سایر حوزه ها نیز جلوگیری کنیم.

گفتنی است ؛ همایش پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خداآفرین، سی ام فروردین 1395 از ساعت 10 الی 13 در سالن همایش منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین برگزار  می شود.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :