افتتاح دو هتل و کلنگ زنی موزه خلیج فارس در قشم

همزمان با سالروز میلاد سراسر نور امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، هتل چهار ستاره ارم قشم با ظرفیت250 تخت و هتل دو ستاره نخل هنگام در شهر قشم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرينا، مسعود سلطانی فر رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور صبح پنجشنبه (2 ارديبهشت ماه) با ورود به جزیره قشم ضمن شرکت در مراسم تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سالن بزرگ وحدت شهر قشم، همچنین در آئین کلنگ زنی موزه بزرگ خلیج فارس و اولین گردهمایی مشترک فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان در سالن غدیر فرمانداری شهرستان قشم نیز شرکت کرد.

هتل چهارستاره ارم در شهر قشم با 250 تخت و افزون بر 150 ميليارد ريال اعتبار توسط بخش خصوصی و هتل دو ستاره نخل هنگام در پنج طبقه با 65 تخت و 35 میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید که با افتتاح این دو هتل ظرفيت تخت هتلینگ این جزیره به چهار هزار و 800 تخت افزايش يافت.

در ادامه سلطانی فر و هیات همراه از هتل ژئوپارک قشم نیز بازدید کردند.

عملیات کاشت نهال دوستله نخل خزانه درنخلستان ایران زمین نیز از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به جزیره قشم بود که با حضور حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد.

بنا به این گزارش، مسعود سلطانی فر بعداز ظهر پنجشنبه با بدرقه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم، فرماندار این شهرستان، امام جمعه اهل سنت قشم، معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد و رئیسان ادارات و نهادهای شهرستان قشم، این جزیره را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :