برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در چابهار

معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و آغاز هفته سلامت این معاونت برنامه های متنوعی در حوزه سلامت و ورزش برگزار نمود.

به گزارش فرينا، نصیر بارکزهی افزود: به مناسبت 13رجب ولادت مسعود حضرت علی(ع)، روز پدر و آغاز هفته سلامت همایش پیاده روی عمومی با همکاری شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان چابهار با شرکت جمع کثیری از خانواده های چابهاری برگزار گردید.

بارکزهی گفت: این همایش با شعار سال جاری هفته سلامت (غلبه بر دیابت) از گیت جنوبی منطقه آزاد چابهار تا ساحل لیپار برگزار که به خانواده های شرکت کننده به قید قرعه جوایز نفیسی از سوی سازمان اهداء گردید.

وی دیگر برنامه های هفته سلامت را برگزاری نمایشگاه سلامت عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با محوریت پیشگیری و کنترل دیابت با مشارکت سازمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از 4 تا 7 اردیبهشت ماه در محل مجتمع تجاری ابریشم برپاست.

معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: در این نمایشگاه غرفه های تجهیزات پزشکی، مواد غذایی سالم، لوازم ورزشی، خشکبار، مشاوره تغذیه و دستاوردهای سازمان و شبکه بهداشت و درمان در حوزه سلامت دایر است که بازدید کنندگان می توانند در طول برگزاری نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 تا 22 از این غرفه ها بازدید نمایند.

امتیاز به خبر :