بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های پل سازی در چین

  • دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 - 12:08
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سفر به چین از پروژه های عظیم پل سازی در دریا در منطقه آزاد گوانگ جو در استان گوانگ دونگ این کشور دیدن کرد.
به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی روز شنبه با هدف نهایی شدن امضای توافقات اولیه سفر "چو سیادن" استاندار گوانگ دونگ به قشم در زمینه های مختلف صنعتی که در بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت، راهی این کشور شد.
ایجاد شهر پوشاک در قشم و صادرات محصولات تولیدی به نقاط مختلف جهان، سرمایه گذاری در حوزه توسعه سالن های فرودگاهی، بنادر و اسکله ها، صنعت گردشگری و ساخت پل بر روی خلیج فارس و اتصال قشم به سرزمین اصلی از مهمترین موضوعات سفر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به چین می باشد.
بنا به این گزارش، حمید رضا مومنی از ابتدای قبول مسئولیت خود در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم و در دیدار با هیات های مختلفی که از نقاط مختلف جهان به این منطقه سفر کرده اند، بر سیاست های این سازمان با هدف اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در این منطقه تاکید کرده است.
سفر هیات منطقه آزاد قشم به کشور چین در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز در راستای عملیاتی شدن فعالیت های اقتصادی در این منطقه انجام شده و انتظار می رود ساخت طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل و اتصال قشم به سرزمین اصلی در این سفر به نتیجه مطلوب برسد.
حمید رضا مومنی در سفر چهار روزه خود به کشور چین با مدیرعامل منطقه آزاد گوانگ جو دیدار و درباره موضوعات مختلف صنعتی گفت وگو خواهند کرد.
شایان ذکر است "چو سیادن" استاندار گوانگ دونگ چین که به همراه رئیس جمهور این کشور به ایران سفر کرده بود، دوم بهمن ماه سال گذشته در راس هیاتی با هدف سرمایه گذاری در قشم به این منطقه سفر کرده بود.
تبدیل قشم به قطب دیتاسنتر (مرکز داده) خاورمیانه، خواهر خواندگی قشم و یکی از مناطق آزاد استان گوانگ دونگ، یجاد بانک و بیمه در این جزیره، ساخت شهر پوشاک در قشم و صادرات محصولات تولیدی آن به کشورهای خارجی، مشارکت در طرح های فرودگاهی، بنادر و اسکله ها، مشارکت در ساخت پل خلیج فارس و سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری قشم بخشی از توافقات بین هیات چینی و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم در این سفربود.

سفر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم به چین و حضور وی و هیات همراه در منطقه آزاد گوانگ جو در راستای عملیاتی شدن توافقات اولیه سفر هیات چینی به قشم انجام شده است.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :