اهدای مدال شایستگی اتحادیه اروپا به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

اتحادیه اروپا با بررسی کیفیت مدیریت در جذب سرمایه گذرای در منطقه آزاد قشم، نشان شایستگی EBCL سال 2015 خود در حوزه گردشگری را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اختصاص داد.

به گزارش فرینا، ارزیابی و آنالیز سیستم مدیریتی و تکریم ارباب رجوع، سرعت در ارائه خدمات، واضح بودن روش ها براساس نمودار روند خدمات نیز بخش دیگری از امتیاز بندی اتحادیه اروپا برای ارائه مدال شایستگی به سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.

اتحادیه اروپا هر سال براساس آنالیز فعالیت های شرکت ها، موسسات و سازمان های مختلف به مسئولان آن نشان لیافت و شایستگی اهدا می کند و سال گذشته این مدال براساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی مسئولان اتحادیه اروپا نصیب سازمان منطقه آزاد قشم شد.

بنا به این گزارش، اتحادیه اروپا هر سال در یک منطقه از قاره سبز طی مراسمی نشان افتخار را به برگزیدگان خود اهدا می کند.

آبان ماه سال گذشته اتحادیه اروپا با ارسال دعوت نامه ای به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار حضور وی در مراسم اهدای مدال در شهر زاگرب پایتخت کرواسی شد، اما حمیدرضا مومنی به دلیل حجم بالای کار موفق به حضور در این مراسم نشد.

اتحادیه اروپا مدال شایستگی سازمان منطقه آزاد قشم را از طریق دکتر فضلی پور نماینده خود در ایران برای سازمان منطقه آزاد قشم ارسال کرد و این مدال افتخار روز یکشنبه هفته جاری و همزمان با مصاحبه شبکه های تصویری با حمدیرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به وی اهدا شد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو