مرکز تفریحات دریایی انزلی آماده ارائه خدمات به گردشگران

مركز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی از اول خرداد ماه سال جاری برای حضور گردشگران و مسافران این منطقه آماده فعالیت و ارائه خدمات است.
به گزارش فرینا، مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مركز تفریحات دریایی آقایان و بانوان از روز شنبه اول خرداد ماه، پذیرای مسافران و گردشگران بازدید كننده از منطقه آزاد انزلی است، گفت: این مرکز در دو بخش بانوان و آقایان با دارا بودن امكاناتی از قبیل: كافی شاپ، سالن ماساژ، چترهای سایه بان با پوشش سقف كاهی، صندلی های آفتاب گیر، رختكن با كمدهای دارای قفل هوشمند، اتاق های تعویض لباس، دوش صحرایی، كفپوش چوب بلاست، فضای سبز زیبا، زمین والیبال، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ... آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران منطقه است.
وی از استقرار تیم های نجات غریق، هلال احمر، همیار پلیس و اورژانس در این مرکز تفریحی به منظور حفظ امنیت و رفاه حال گردشگران خبر داد و افزود: مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی به‌ عنوان مجهزترین و مناسبترین مرکز تفریحات دریایی شمال کشور در مرحله نخست در قالب دو طرح آقایان و بانوان در فضایی به مساحت 5/5 هکتار پهنه خشکی و دریایی در منطقه آزاد انزلی ساخته شده که بالابردن ضریب ایمنی گردشگران در بهره‌گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی-ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرحهای ساحلی-گردشگری در مناطق ساحلی شمال کشور از جمله دلایل ایجاد آن است.

گفتنی است مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی از سال گذشته با حضور مدیران استانی و کشوری به عنوان یکی از پیش نیازهای گردشگری ساحلی استان در این منطقه شروع به کار کرد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو