نمایشگاه و پارک امام خمینی ماکو مهر ماه به بهره برداری می رسد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نمایشگاه و پارک بزرگ امام خمینی (ره) منطقه آزاد ماکو در مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش فرینا، حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جشن بزرگ نیمه شعبان که با حضور آحاد مردم ماکو برگزارشد، گفت: طبق قولی که به مردم شریف و بافرهنگ ماکو داده ایم مهر ماه امسال پارک بزرگ امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده و از این به بعد چنین مراسماتی را در آنجا برکزار خواهیم کرد.
 وی در ادامه از افتتاح نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو در مهر ماه سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: بارها گفته ام که خیابان امام در شان مردم ماکو نیست و تعریض خیابان امام بنا به درخواست جمعی از اعضای شورای ماکو و طبق توافقاتی باید صورت می گرفت که تاکنون توسط شورا و شهرداری ماکو عملی نشده است و در صورت تحقق وعده های شهرداری و شورای شهر این تعریض انجام خواهد شد.
فروزان تعریض خیابان امام را از وظایف ذاتی شهرداری ماکو عنوان و تصریح نمود: شهرداری درقبال دریافت عوارض مسئول انجام وظایف ذاتی خود است و نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کند. 
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین به د یگر فعالیت های جدید سازمان منطقه آزاد ماکو مانند تعریض جاده مرگنلر به ماکو اشاره کرد و گفت: این جاده به طول 40کیلومتر و در مدت 18ماه احداث و به بهره برداری خواهد رسید. 
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تجهیز فرودگاه منطقه آزاد ماکو خاطر نشان کرد: از اواسط این هفته تجهیزات ناوبری وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو خواهد شد. 
حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو هم در این مراسم با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان گفت: این روز بزرگ یکی از با عظمت ترین روزهای خدواند و از ایام الله است.
 وی با برشمردن ویژگیهای روز نیمه شعبان افزود: نیمه شعبان در کنار روز های با عظمتی همچون شب قدر از جایگاه بسیار والایی برخوردار بوده و لازم است شان و عظمت این روز حفظ شود.  
مولود خوانی، تواشیحی و عاشیق خوانی از برنامه های جنبی این جشن بزرگ بود. 

در پایان این مراسم جشن به قید قرعه به حاضران جوایز نفیسی از جمله، دو کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد اهدا شد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو