افتتاح ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند

  • سه شنبه 11 خرداد 1395 - 09:53
  • 0 دیدگاه
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند امروز، 11 خردادماه با حضور اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این ساختمان به منظور تسهیل امور سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شده است.

انجام تمام امور در این زمینه از جمله ثبت شرکت‌ها، امور گمرکی، اتباع خارجه، شهرسازی، امور حقوقی، مجوز بهره‌برداری، مجوز فعالیت و محیط زیست در این ساختمان به صورت یکجا انجام و ارایه می‌شود.

علاوه بر آن در این ساختمان پنجره واحد اطلاعات به منظور انجام و ارایه خدمات اینترنتی به سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شده است.

همچنین با حضور اکبر ترکان و مسئولین شهری آبادان باند دوم بلوار حد فاصل اروند تا میدان الفی افتتاح شد که در حاشیه این افتتاحیه، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از پیگیری‌های جدی فرماندار ویژه شهرستان آبادان جهت تعریض این خیابان قدردانی کرد.

موعود شمخانی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند نیز اظهار کرد: پروژه تعریض این خیابان به دلیل موقعیت استراتژیک و ویژه‌ای که داشت، سال‌ها به تعویق افتاده بود زیرا در این مسیر که منتهی به پالایشگاه می‌شود، بیش از 17 کیلومتر تجهیزات لوله‌کشی نفت و گاز وجود داشت.

ترکان در ادامه بازدید خود از منطقه آزاد اروند با حضور در تالار بورس انرژی این منطقه با فعالیت های این تالار آشنا شد.

مشاور رییس جمهور درباره اهمیت ایجاد این تالار نیز گفت: وجود پالايشگاه آبادان و پتروشيمي هاي كوچك در اروند، بازار مناسبي را براي فعاليت متمركز بورس انرژي و توسعه تجارت بين المللي فراهم کرده است.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :