برگزاری نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور در تهران

مدیران سلامت سازمان های مناطق آزاد کشور در نشستی که در تهران برگزار شد آخرین تصمیمات و اقدامات حوزه بهداشت و سلامت در این مناطق را بررسی کردند.

به گزارش فرینا، این نشست اولین نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور در قالب شورای راهبردی سلامت مناطق آزاد در سال 95 و در مجموع سومین نشست این مدیران بود.

این شورا با مدیریت دکتر محمد فلاح مشاور دبیر شورا و مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد و حجت الاسلام محمدعلی زم معاون فرهنگی این دبیرخانه نیز در این نشست حضور داشت.
زم در این نشست در سخنانی گفت: مقوله بهداشت و درمان در مناطق آزاد کشور را از عرضه به تقاضا در جامعه تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه می توان به مقوله سلامت در مناطق آزاد کشور را به عنوان یک بینش اقتصادی نگاه کرد گفت: مدیران سلامت مناطق آزاد کشور باید تلاش کنند تا مقوله بهداشت، درمان و سلامت را در مناطق آزاد به عنوان یک عنصر اثر بخش همراه با رضایت بخشی جامعه نهادینه کنند و آن را به صورت الگو به دولت ارائه نمایند.

هم چنین مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست بر اهمیت جایگاه رسانه و اطلاع رسانی دقیق فعالیت های حوزه سلامت در سطح مناطق آزاد تاکید کرد.

لازم به ذکر است اتخاذ سیاست های یکپارچه و تبادل تجارب در حوزه سلامت، اهتمام به تمهید زیرساخت های اقتصادی حوزه پزشکی و گردشگری سلامت از جمله مواردی بود که در سومین شورای راهبردی سلامت مناطق آزاد کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیران شبکه سلامت و بهداشت و درمان سازمان های مناطق آزاد کشور در این نشست حضور داشتند.

 

 

برچسب ها : مناطق آزاد
امتیاز به خبر :