صدور مجوزهاي سرمايه گذاري در منطقه ويژه بيرجند در 72 ساعت

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام امکانات و شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اقتصادی فراهم است گفت: تمام مجوزهای سرمایه گذاری مورد نیاز در مدت ۷۲ ساعت صادر می‌شود.

به گزارش فرينا، مرتضی صفدری‌زاده در کارگاه آموزشی، دانستنی‌های تجارت آزاد در بازارهای بین‌المللی که عصر امروز در سالن همایش منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد هدف از برگزاری این همایش را شناسایی و آمادگی برای حضور در بازارهای جهانی و بیان دغدغه‌های اقتصاد و تجارت خارجی عنوان کرد.

صفدری‌زاده افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی که با همت منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبي برگزار شد با اصول شناسایی بازارهای بین‌المللی، راهبردهای ورود به بازارهای بین‌المللی و قوانین تجارت بین‌الملل آشنا شدند.

وي گفت: سرمایه‌گذاری در این منطقه 15 تا 20 درصد با سرمایه‌گذاری خارج از منطقه ویژه اقتصادی تفاوت دارد و این توان و قدرت سرمایه‌گذاری برای فعالیت اقتصادی را افزایش می‌دهد.
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به فضای مناسب پسابرجام افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال برقراری ارتباط با ایران هستند که باید از آن بیشترین بهره را جست چرا که این فضا پایدار نخواهد ماند و با عادی شدن این مسئله در سال‌های آینده این فرصت طلایی تکرار نشدنی است.
صفدری‌زاده ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نگاهی ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری دارد و با توجه به خصوصی بودن این سازمان درک متقابلی از دغدغه‌ها و مسائل پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدی وجود دارد.
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری خارجی یکی از نکات قابل توجیح در منطقه ویژه اقتصادی است افزود: اقتصاد مقاومتی تأکید رهبری یعنی تکیه بر توان داخلی است و ما در منطقه ویژه اقتصادی به دنبال افزایش صادرات با راهبرد اقتصاد مقاومتی هستیم.
کارگاه آموزشی دانستنی های تجارت آزاد در بازارهای بین‌المللی با حضور فعالان اقتصادی و تولیدی، تعاونی‌های کارآفرین و کارشناسان و مدیران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برگزار شد.




امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو