ارائه تسهيلات به سرمايه گذاران منطقه ويژه لاوان

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان با تاکید بر تقویت رقابت پذیری این منطقه نسبت به مناطق مشابه، از بهبود و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در جزیره لاوان خبر داد .

به گزارش فرينا، عبدالحمید زارعی در نشست مشترک با مسئولان و روسای ادارات سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان که با هدف تقویت درآمدزایی و تسهیل ضوابط جذب سرمایه گذاری در این منطقه برگزار شد، گفت: تصمیم های موثری در زمینه بهبود شرایط سرمایه گذاران و حمایت از آنان در قالب اصلاح تعرفه های خدماتی و نیز اعطای حداکثری معافیتهای قانونی به شرکتهای تولیدی و فعالان اقتصادی منطقه ويژه لاوان در نظر گرفته شده است.

زارعي افزود: بزودی جزئیات این تصمیم ها اطلاع رسانی می شود.
به گزارش شانا، طی ماههای اخیر درخواستهایی از سوی برخی شرکتهای خارجی نظیر برای همکاری و سرمایه گذاری در طرحها و پروژه های سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان به این سازمان ارائه شده و مذاکراتی به این منظور صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان در دیدار با نمایندگان این شرکتها، به ظرفیتها و پتانسیلهای منطقه ويژه لاوان بویژه در بخش منابع گازی و خدمات پالایشگاهی و به برنامه های این سازمان برای بهبود شرایط سرمایه گذاران و اعطای تسهیلات ویژه به آنان اشاره کرده بود.




برچسب ها : منطقه ويژه لاوان
امتیاز به خبر :