برگزاری آزمون تقویت کنکور سراسری سال 95 در چابهار

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آزمون ورودی کلاس های جمع بندی و تقویت کنکور سراسری سال 95 با هدف تقویت و آمادگی دانش آموزان مستعد چابهاری با مساعدت دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش فرینا، نصیر بارکزهی با اعلام مطلب بالا اضافه کرد: این کلاس ها در دو رشته ی ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با حضور "دکتر لواسانی" از مدرسان برجسته ی کلاس های کنکور کشور در محل دانشگاه بین المللی برگزار شد.

"بارکزهی" اظهار داشت: در این کلاس های یک روزه بیش از 50 دانش آموز از شهرستان چابهار و بخش های دشتیاری و پلان و شهرستان چابهار شرکت کردند.

وی بیان کرد: دانش آموزان با استعداد شهرستان های چابهار و کنارک توسط مدرس این کلاس ها به صورت حضوری مصاحبه شدند.

شایان ذکر است معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار با توجه به ماموریت ذاتی خود برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی مختلفی در راستای کمک به نواحی همجوار از جمله توانمند سازی معلمان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، تجلیل از معلمان و پژوهشگران، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس های آموزشی، تجهیز مدارس چابهار، دشتیاری، نگور و کنارک و برگزاری جشنواره صلح، کودک و پایداری برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار انجام داده است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو