آغاز مسابقات فوتسال و کریکت جام رمضان در منطقه آزاد چابهار

رئیس ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد چابهارگفت: به مناسبت ماه رمضان با شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مسابقات فوتسال و کریکت جام رمضان در دو مکان ورزشی جداگانه سالن چند منظوره منطقه آزاد چابهار و زمین کریکت دریا بزرگ در حال برگزاری است.

به گزارش فرینا، سید صادق کیا الحسینی در ادامه اضافه کرد: این مسابقات با همکاری هیات فوتبال، کمیته فوتسال و انجمن کریکت شهرستان چابهار از 19 خرداد ماه سال جاری با شرکت ورزشکاران رشته های فوتسال و کریکت آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ادامه خواهد داشت.

کیا الحسینی اظهار داشت: مسابقات فوتسال با حضور 20 تیم در چهار گروه 5 تیمی و مسابقات کریکت با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی شامل تیم هایی از ادارات، سازمان، شرکت ها و غرفه داران منطقه آزاد چابهار می باشند.

وی بیان کرد: در این دور از مسابقات در رشته ی فوتسال 5 تیم و در رشته ی کریکت با 1 تیم با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار که اکثر بازیکنان همکاران سازمان و جوانان بومی هستند، شرکت دارند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای کمک و توسعه به ورزش شهرستان چابهار و نواحی همجوار اقدامات زیادی از جمله احداث سالن ورزشی 2 هزار نفره، زمین کریکت منطقه آزاد چابهار، حمایت تیم های ورزشی (دومیدانی، فوتبال، فوتسال، کریکت و کینگ بوکسینگ و.. ) جهت اعزام به مسابقات استانی، کشوری و بین المللی و برگزاری کلاس های آموزشی انجام داده است.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو