اعطاي تسهيلات به واحدهای صنعتی مستقر در شهرك صنعتي لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از دستورالعمل اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی لرستان خبر داد.

به گزارش فرينا، فرزاد محمدی با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد، مشوق‌های ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهركهاي صنعتي استان  اعطاء می‌شود.

 محمدي افزود: با عنايت به اينكه سال 95 سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبري ناميده شده است در جهت رفع موانع توليد، ايجاد انگيزه و افزايش سرمايه گذاري، رونق توليد و اشتغالزايي هر چه بيشتر، كليه واحدهاي صنعتي و صنفي واجد شرایط داراي قرارداد حق بهره برداري در صورت پرداخت اصل بدهي از تخفيفات دير كرد تا 90 درصد بهره مند مي گردند.
وی گفت: اين دستورالعمل تا پايان شهريورماه  سال جاري معتبر است لذا كليه متقاضيان واجد شرایط می توانند جهت بهره مندي از مزاياي ذكر شده تا موعد مقرر به واحد برنامه ریزی شركت شهرك هاي صنعتي استان مراجعه نمايند.
محمدی افزود: بر اساس اين دستور العمل واحدهای صنعتی که دارای پروانه بهره برداری یا نصب ماشین آلات و یا پایان کار می باشند با پرداخت 50 درصد اصل بدهي از 75 درصد تخفيف دير كرد و با پرداخت 100درصد اصل بدهي از 90 درصد تخفيف دير كرد بهره مند مي شوند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: این دستورالعمل با نصب بنر، ارسال پیامک و همچنین بارگذاری آن در سایت شرکت به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها اطلاع رسانی شده است.





امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو