راه اندازی خدمات الکترونیکی ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی بخش خدمات الکترونیکی ویژه کارکنان این سازمان با هدف اطلاع رسانی و شفاف سازی امور کارکنان این سازمان خبر داد.
به گزارش فرینا، محمدرضا مرادی با اعلام این مطلب گفت: این خدمات از امروز در قسمت پرتال سازمانی منطقه آزاد قشم لينك خدمات ويزه كاركنان به آدرسwww.Qeshm.ir قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: صفحه منابع انسانی در پرتال سازمانی منطقه آزاد قشم علاوه بر اطلاعات عمومی مدیریت منابع انسانی، دارای بخش خدمات الکترونیکی ویژه برای کارکنان این سازمان است.
به گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم، تمام پرسنل دارای کلمه کاربری و رمز عبور اتوماسیون اداری این سازمان می توانند به آئین نامه ها، دستور العمل ها و اطلاعات کارکردی خود از طریق این سامانه دسترسی داشته باشند.

مرادی با اشاره به انعقاد بیمه تکمیلی که همه ساله با صندوق رفاه و آتیه خلیج فارس به عنوان متولی این خدمات با سازمان منطقه آزاد برای کارکنان منعقد می شود، اظهار کرد: پوشش هزینه های جبرانی کارکنان سازمان در سال جاری بین 30 الی 50 درصد افزایش یافته که علاقمندان می توانند از جزئیات آن از طریق لینک ارائه شده در قسمت امور رفاهي بخش بيمه مطلع شوند.

وی گفت: براساس این قرارداد از هر بیمه گذار برای استفاده از مزایای طرح بیمه تکمیلی مبلغ 210 هزار ریال کسر خواهد شد.

بنا به این گزارش با راه اندازی این لینک، کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از این پس و برای نخستین بار به راحتی می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :