پرداخت خسارت آتش سوزی فروشگاه شاپینگ سنتر چابهار

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: خسارت فروشگاه شاپینگ سنتر متعلق به یکی از سرمایه گذاران خارجی از اتباع کشور افغانستان که در اثر آتش سوزی در این منطقه به آن خسارت وارد شده بود خسارت آن توسط شرکت بیمه ایران معین در کمتر از 20 روز پرداخت شد.
به گزارش فرینا، محمد صادق مبرهن نیاکان در ادامه بیان کرد: میزان خسارت این فروشگاه توسط کارشناسان بیمه ایران معین به مبلغ 1 میلیارد و 787 میلیون و 400 هزار ریال برآورد شده بود که چک آن با حضور مبارکی رئیس بیمه ایران معین شعبه چابهار و تعدادی از فعالین اقتصادی، بیمه گذاران و نمایندگان شرکت بیمه ایران معین در این منطقه به صاحب فروشگاه شاپینگ سنتر حکیمی تحویل شد.

محمد مبارکی رئیس بیمه ایران معین شعبه چابهار با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی این شرکت ارایه خدمات مطلوب است اضافه کرد: شرکت سهامی بیمه ایران معین بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور فعالیت خود را از سال 1384 در منطقه آزاد چابهار با پشتوانه فنی و مالی شرکت سهامی بیمه ایران آغاز نمود. و تاکنون با دو شعبه (شعبه صدور و شعبه خسارت) و 16 دفتر نمایندگی در حال خدمت رسانی به بیمه گذاران در این منطقه است.

محمد مبارکی افزود: این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد تجاری و صنعتی تلاش می نماید با پیش بینی نیازهای بیمه ای مشتریان، محصولات جدید و با نرخ های رقابتی ارائه کند.

وی اظهار داشت: شرکت بیمه ایران معین با لحاظ نمودن سرعت عمل بالا و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا به همراه پشتوانه فنی و توان تخصصی پرسنل خود بهترین خدمات را جهت آرامش خاطر بیمه گذاران و مشتریان خود ارائه می کند.

 

امتیاز به خبر :