راه‌اندازی سامانه استعلام کارت سبز گمرکی در منطقه آزاد انزلی

درگاه خدمات الکترونیکی به آدرس Eservice.anzalifz.ir در سازمان منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد.

به گزارش فرینا، در جهت یکپارچه‌سازی و توسعه ارائه خدمات الکترونیک و بمنظور تسریع در دسترسی متقاضیان به اینگونه خدمات، درگاه خدمات الکترونیکی به آدرس Eservice.anzalifz.ir در این سازمان راه اندازی شد.

مهدی گلدوست رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با بیان اینکه اجراي اين طرح، گامي مهم در توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمان منطقه آزاد انزلی و توسعه دولت الكترونيك به شمار می آید اظهار داشت: این سامانه امکان کاهش مراجعات حضوری متقاضیان خدمات به سازمان را فراهم نموده است و آنها می توانند جهت دریافت خدمات  مورد نیاز خود از این درگاه استفاده کنند.

گلدوست در خصوص بخش های مختلف این سامانه خاطر نشان کرد: ارتباط با حوزه های سازمانی، مرکز شماره گذاری خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی، ثبت شرکت ها، اقتصادی و سرمایه گذاری، خدمات عمران و شهری، نقشه ها و گردشگری، بازرگانی، طرح تکریم ارباب رجوع و معرفی قوانین، مزیت ها و ظرفیت های این منطقه. . . از جمله بخش های مختلف موجود در این درگاه جهت ارائه خدمات است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با اشاره به اینکه در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه دیگری بانام سامانه استعلام کارت سبز مسافری گمرک نیز راه اندازی گردیده است تصریح کرد: از طریق این سامانه که لینک آن در درگاه خدمات الکترونیک وجود دارند می توان نسبت به وضعیت کارت سبز گمرکی اطلاع پیدا کرد.

مهدی گلدوست با بیان طرح های اجرا شده و برنامه های در دست اجرای این سازمان در حوزه ارائه خدمات الکترونیک تاکید کرد: توسعه سامانه های یکپارچه الکترونیکی به منظور تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوعان محترم مورد تأکید رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان بوده و از اهم برنامه های اجرایی در دستور کار این اداره قرار دارد.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :