جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم به خبر منتشر شده در روزنامه کیهان

امروز روزنامه کیهان تیتر کذبی را بدون بررسی اصالت و صحت در صفحه اول خود درج کرد / در پی این تیتر جوابیه صادره از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برای مدیر مسئول روزنامه کیهان ارسال شد.

به گزارش فرینا، متن جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم به شرح زیر است: 

مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان

با سلام

با عنایت به ماده 23 فصل ششم قانون مطبوعات کشور ، لطفا  جوابیه  این مدیریت به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد قشم که طبق ماده 112 قانون برنامه پنجم توسعه نماینده و بالاترین مقام دولت در منطقه محسوب می شود را در خصوص محتوای منتشر شده با تیتر " فروش 2500 هکتار زمین سازمان منطقه آزاد قشم به قیمت متری هزار تومان " در همان ستون و تیتر منتشر نمایید .

 

جوابیه : سال هفتاد و پنجم / شماره 21406 / چهارشنبه  13  مرداد ماه 1395

متن جوابیه :

تیتر  : "منطقه آزاد قشم فروش 2500 هکتار زمین را به هر نحو و قیمتی تکذیب کرد"

متن : "در خصوص خبر منتشر شده در رابطه با فروش 2500هکتار  زمین به شرکت لارک ماشین قشم به آگاهی می رساند هیچگونه قراردادی توسط این سازمان با شرکت مذکور بابت واگذاری 2500 هکتار زمین با هر قیمتی منعقد نشده و هیچگونه وجهی نیز از این بابت از شرکت مذکور دریافت نگردیده است . لذا موضوع واگذاری زمین به شرکت فوق الاشاره قویاً تکذیب می گردد . همچنین مطابق مصوبه هیات مدیره به تاریخ 1393.11.4  و ابلاغیه شماره 464. ده . 93 ( تصویر پیوست ) کلیه معاملات منعقده با آقای فریبرز محمدی نیز باطل و ملغی اعلام گردیده است.

شایان ذکر است در این خبر که اساساً غیرواقعی می باشد ، جمع 2000هکتار و 50 هکتار که 2050 هکتار می شود نیز به اشتباه  2500 هکتار محاسبه شده و در تیتر خبر درج گردیده است .

درضمن به اطلاع کلیه مخاطبین ارجمند می رساند از تاریخ 1393.12.23  (حدود 18ماه پیش ) و پس از آقای علی اکبر شعبانی فر سرپرست وقت سازمان منطقه آزاد قشم که به عنوان یکی از صاحبان امضای قرارداد فوق الاشاره از ایشان در خبر فوق نامبرده شده است ، آقای حمیدرضا مومنی به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب گردیده اند.

 

تصویر سند منتشر شده / صورتجلسه هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم درتاریخ ۹۳.۱۱.۴       

 

 

تصویر منتشر شده : ابلاغیه مصوبات هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :