اعمال تخفیفات جدید در گمرک منطقه آزاد قشم

مدیر کل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده کالای سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چهار تا هشت درصد تخفیف برای هر کیلو بار واردکنندگان لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین از مبادی مختلف به بندر بهمن قشم ارایه می شود.

به گزارش فرینا، هرمز امیری افزود: بر اساس این سیاست گذاری، ارزش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از 15 دلار قبلی با کاهش هشت دلار در هر کیلو گرم بار به هفت دلار کاهش یافت.

وی ادامه داد: عوارض مربوط به ارزش لوازم یدکی اتومبیل، موتور و گیربکس قایق و همچنین لوازم تزیینی اتومبیل نیز از 10 دلار در هر کیلو به 6 دلار کاهش یافته است.

مدیرکل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تخفیف های ارایه شده در برنامه سیاست گذاری این سازمان به واردات لوازم یدکی از طریق همه مبادی ورودی به بندر بهمن در منطقه آزاد قشم مربوط می شود.

وی همچنین از موسسه شورای عالی بازرگانان و همه شرکت ها و واردکنندگان کالا درخواست کرد که پیشنهادات خود را برای سرعت بخشیدن به ارایه بهتر خدمات به اداره کل صادرات، امور گمرکی و ارزش افزوده این سازمان ارائه کنند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است و بسیاری از کالاهای تجاری بازرگانان از طریق مبادی قانونی این منطقه با انجام تشریفات سریع قانونی وارد می شود.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :