تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت و تفکر جهادی است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکری عادی و غیراصولی نمی توان اقتصاد مقاومتی را سرپا نگه داشت و نیاز به مدیریت و تفکرجهادی است.

به گزارش فرینا، محمد حسن نژاد در نشست مجمع بسیج شهرستان جلفا با محوریت اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه راهکار رسیدن به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی است گفت: رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار با همدلی همه دستگاه های اجرایی ممکن است و باید همه مسئولان کشور با همتی تاریخی اقتصاد ایران را در برابر فشارهای خارجی و تحریم ها بیمه کنند.

حسن نژاد گفت : در اقتصاد مقاومتی باید فساد مالی و اداری ریشه کن شود و در صورت وجود فساد داخلی این نوع از اقتصاد شکل نمی گیرد.

وی با بیان اینکه ایران به دنبال اقتصادی است که منعطف و مستقل از نفت باشد گفت : ویژگی عمده اقتصاد مقاومتی، انعطاف پذیری آن در برابر شوک هایی است که از بیرون (از مرزهای ایران) به کشور تحمیل می شود. لذا باید اتکاء به درآمدهای نفتی را در اقتصاد کاهش داد.

مجمع بسیج شهرستان جلفا با هدف اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و تسریع روند تحقق جامعه اسلامی، پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج با همفکری نظام مند صاحب نظران بسیجی و وفاداران به انقلاب اسلامی تشکیل جلسه می دهد.

لازم به ذکر است این مجمع متشکل از 7 کارگروه تخصصی شامل کارگروه فرهنگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی اخلاقی، زنان و خانواده ، دفاعی و کارگروه سلامت بوده که جلسات ماهانه دارد.
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو