مهدوی کیا در راه قشم/آموزش فوتبال به کودکان قشمی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سفر مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال کشورمان به قشم با هدف برگزاری اردوی پاییزه و ارزیابی استعدادهای فوتبال این جزیره خبر داد.
به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی رمز موفقیت مهدوی کیا را اخلاق مداری در کنار بازی خوب این بازیکن برشمرد و گفت: تیم آکادمی کیا در سفر ۵ روزه به جزیره قشم همچنین آموزش متد فوتبال روز اروپا به علاقمندان فوتبال قشم را در دستور کار خود دارند.

وی افزود: مسئولان ورزش قشم باید از این فرصت با استفاده از اطلاعات، اندیشه و افکار این اسطوره فوتبال نام آشنا برای فوتبال جهان در راستای ارتقای این رشته پرطرفدار ورزشی در قشم با انجام روش استعدادیابی تلاش کنند.

بنا به این گزارش، مهدی مهدوی کیا روز شنبه ۱۵ آبان ماه به اتفاق مربی درجه A اروپا که ایرانی الاصل و مربی تیم زیر ۱۸ سال کشور سوئد می باشد و ۳۱ نفر از بازیکنان آکادمی فوتبال "کیا" با هدف برگزاری اردوی پاییزه وارد جزیره قشم می شوند.

سمینار ورزشی با محوریت آموزش متد تمرین فوتبال روز اروپا برای نونهالان و نوجوانان در نخستین روز از این سفر و برگزاری کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه در دومین روز حضور مهدوی کیا و تیم همراه هم بخشی از برنامه های سفر این اسطوره فوتبال ایران به منطقه آزاد قشم است.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو