پیش بینی تردد روزانه بیش از ۱۰۰هزار نفر از مرز شلمچه

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در روز گذشته ۶۳ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کردند و پیش‌بینی می‌کنیم که از ۳ روز مانده به اربعین میزان تردد به ۱۰۰ هزار نفر در شبانه‌روز برسد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی اظهار داشت: قطار تهران به کربلا برحسب برنامه‌ای که برای آن دیده‌شده است در حال جابه‌جایی زوار است.

وی بابیان اینکه این قطار امروز به شلمچه رسید و مسافران در حال تأیید مدارک خود هستند، اعلام کرد: مسافران قطار تهران به کربلا پس از طی مسافت 17 کیلومتری در عراق مجدداً سوار قطار می‌شوند و به کربلا می‌روند.

موسوی اظهار کرد: مدارک هر مسافر در عرض 4 تا 5 ثانیه چک شده و می‌توانند از مرز عبور کنند تا تعللی در تردد مسافران و زوار اباعبدالله پیش نیاید.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: در روز گذشته 63 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کردند و پیش‌بینی می‌کنیم که از 3 روز مانده به اربعین میزان تردد به 100 هزار نفر در شبانه‌روز برسد.

وی تعداد مواکب موجود در شلمچه را 300 موکب خواند و بیان کرد: در مرز شلمچه به‌هیچ‌وجه ویزا صادر نمی‌شود و از مردم تقاضا داریم تا بدون ویزا به این نقطه صفر مرزی نیایند.

موسوی با اشاره به امکانات فراهم‌شده در مرز شلمچه، بیان کرد: از همه زوار دعوت می‌کنیم تا منطقه آزاد اروند و مرز شلمچه را برای تردد خود انتخاب کنند.
امتیاز به خبر :