تحول چشمگیر مدارس آبادان و خرمشهر با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند

گزارشات مردمی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان آبادان، حکایت از تحول در ساختار فیزیکی و اموزشی مدارس این شهرستان دارد.

به گزارش فرينا، تحولی که به همت حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند و با توجه به حوزه آموزش صورت پذیرفته و امروز تأثیرات خود را در سطح امکانات و نتایج آموزشی این در این شهر نشان داده است.

بهسازی و مناسب سازی فضای سالن امتحانات، آزمایشگاه و اتاق دبیران مدرسه هفتاد ساله شاهد 5 مهر از محل اعتبارات سرانه تعمیراتی و مشارکت های مردمی از جمله  تحولات صورت پذیرفته در این امر است.

همچنین بخشی از فعالیت های مدرسه 68 ساله ملک الشعرای بهار (متوسطه اول) و جلال آل احمد (ابتدایی) و مرمت سقف کلاس ها و نصب سقف کاذب از دیگر این اقدامات است.

همچنین این حمایت ها باعث نوسازی  و ساخت میز و نیمکت، مرمت و بهسازی سرویس های بهداشتی، تجهیز کارگاه فناوری؛ شامل تابلو های آموزش برق و آشپزخانه، از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

بر اساس این گزارش، تجهیز آزمایشگاه، رنگ آمیزی و بهسازی سالن امتحانات، تجهیز و راه اندازی کارگاه رایانه، نصب تابلو، تجهیز مبلمان مدرسه، اجرای طرح حیاط پویا و... از دیگر تحولات صورت گرفته در بخش ساختاری مدارس آبادان به شمار می رود.

لازم به توضیح است اقدامات فوق از طریق مشارکت مردمی و اعتبارات منطقه آزاد اروند انجام شده است.

 این دو مدرسه هیات امنایی هستند. که یکی از الگوهای موفق در سال های اخیر بوده و انتظار است که این مدل توسعه یابد

سازمان منطقه آزاد اروند، در راستای ایجاد تحول در نظام آموزشی شهرهای آبادان و خرمشهر، اهتمام  توجه ویژه ای مبذول داشته و حمایت های لازم را برای بهبود و ارتقای  شاخص اموزشی منطقه به انجام رسانده است.





برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو