نفرات اول تا سوم مسابقات کشتی فرنگی در انزلی معرفی شدند

در نخستین دوره از مسابقات کشوری کشتی فرنگی در منطقه آزاد انزلی تیم های اصفهان، هرمزگان و گیلان مقام های اول تا سوم رقابتها را کسب کردند.

به گزارش فرینا، نخستین دوره مسابقات کشوری کشتی دربخش آزاد و فرنگی در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی این سازمان در حال برگزاری است و مسابقات در بخش فرنگی از روز گذشته با حضور ۱۲ تیم آغاز و امروز با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

بنابر این گزارش در این دوره از مسابقات که در سطح بالایی برگزار شد تیم اصفهان مقام نخست، تیم هرمزگان مقام دوم و تیم گیلان مقام سوم را بدست آوردو در بخش انفرادی در ۸ وزن نتایج به شرح زیر بوده است.

دروزن ۵۷کیلوگرم ایوب گراوند از تیم هرمزگان، مرتضی عنایت از سیستان و بلوچستان و علیرضا عبداللهی از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در وزن ۶۶ کیلوگرم حمیدرضا زارع از هرمزگان، محسن گرامی از اصفهان و مهدی یونسی فر از کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

مهران داداشی از گیلان، جواد صابری از اصفهان و سعید زارع از هرمزگان مقام های اول تا سوم وزن ۷۱کیلوگرم را به دست آورده و در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز محمدغلامی از سیستان و بلوچستان، علی رستمی از اصفهان و فرید محمدی از خراسان جنوبی حائز رتبه های برتر شدند.

در وزن۸۰ کیلوگرم هوشنگ خلیلی از اصفهان، سعید رسولی از گیلان و رحمان علیزاده از آذربایجان غربی به مقام های اول تا سوم این وزن دست یافتند و حسین نوری از زنجان، سجاد احمدی از همدان و صالح کیان ارثی از اصفهان مقام های اول تا سوم وزن ۸۵کیلوگرم را از آن خود کردند.

همچنین هژیر ذکاوت از آذربایجان غربی، محمدرضا شمس از اصفهان و مسلم گیوی از همدان نفرات برتر وزن ۹۸کیلوگرم بودند و در وزن  ۱۳۰کیلوگرم نیز محسن فتاحی از گیلان، حمید سرشوق از اصفهان و محمدجواد استواری از سیستان و بلوچستان حائز رتبه های برتر رقابت های کشتی فرنگی کشور در منطقه آزاد انزلی شدند.

گفتنی است رقابت های روز دوم این مسابقات که با حضور مسئولان استانی و روسای فدراسیون کشتی، کمیته فنی و شورای فنی مسابقات و پیشکسوتان این ورزش برگزار شد، به صورت زنده از صدا و سیما پخش شد و همچنین مسابقات کشتی آزاد از روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان با حضور 10 تیم در این منطقه برگزار می شود.
برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو