منطقه آزاد انزلی میزبان مشاور رییس جمهور

  • يکشنبه 21 آذر 1395 - 21:14
  • 0 دیدگاه
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امشب (یکشنبه) به منظور بازدید از پروژه های منطقه آزاد انزلی در فرودگاه سردار جنگل رشت مورد استقبال محمد علی نجفی استاندار گیلان و رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد انزلی، اکبر ترکان قرار است فردا از موج شکن های غربی و شرقی، برج مراقبت و فعالیت های انجام شده در مجتمع بندری کاسپین بازدید کند.

بازدید از چند واحد صنعتی و افتتاح چند پروژه گردشگری ساحلی از دیگر برنامه های ترکان به منطقه آزاد انزلی خواهد بود.

هم چنین در نشستی که امشب با حضور استاندار گیلان، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد بر اهمیت تکمیل مجتمع بندری کاسپین تاکید شد.

محمد علی نجفی استاندار گیلان در این نشست از اعلام آمادگی برای دعوت از رییس جمهور برای بازدید از راه آهن قزوین ـ رشت و مجتمع بندری کاسپین و افتتاح پست های آماده به کار این بندر در آینده نزدیک خبر داد.

هم چنین اکبر ترکان مشاور رییس جمهور در این نشست تاکید کرد بر اساس قولی که به رییس جمهور داده ایم قرار است امسال یک پست اسکله بندر کاسپین فعال شود و امیدواریم این مهم تا بهمن ماه امسال اجرایی شود.

ترکان تاکید کرد: راه افتادن بندر کاسپین در دریای خزر یک معنا و مفهوم بین المللی دارد و کشورهای حاشیه خزر روی منطقه آزاد حساب دیگری باز می کنند.

رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این نشست گفت: تلاش می کنیم تا دو پست اسکله بندر کاسپین تا بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شود.
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو