تأسیس کارخانه شیر پاستوریزه در منطقه آزاد اکتائو قزاقستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از تأسیس کارخانه شیر پاستوریزه از سوی شرکت صباح گلستان در منطقه آزاد تجاری اکتائو قزاقستان خبر داد.
به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، مختار مهاجر با بیان این مطلب گفت: با توجه به رایزنی هایی که در دو روز گذشته با نماینده وزیر سرمایه گذاری قزاقستان صورت گرفت مقرر شد شرکت صباح در منطقه آزاد تجاری اکتائو قزاقستان کارخانه شیر پاستوریزه تأسیس کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: از جمله موارد مهم توافق نامه تأسیس کارخانه شیر پاستوریزه می توان به زمین رایگان و معافیت ۱۰ ساله از مالیات و کلیه زیرساخت هایی که در منطقه آزاد تجاری اکتائو قزاقستان ساخته خواهد شد، اشاره کرد.

وی افزود: براساس مواد تفاهم نامه و توافق نامه طرفین، زمینه مساعدت های فراوانی بین دو کشور ایران و قزاقستان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در پایان تصریح کرد: از جمله موارد مهم این توافق نامه می توان به زمین رایگان و معافیت ۱۰ ساله از مالیات و کلیه زیرساخت هایی که آنجا ساخته خواهد شد، اشاره کرد. 

منطقه آزاد انزلی و منطقه آزاد اکتائو قزاقستان نیز مدتی است مراودات و همکاری های اقتصادی و بازرگانی خود را آغاز کرده اند. 

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو