پایان برنامه تلویزیونی "جشن بزرگ وحدت" در چابهار

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: برنامه تلویزیونی پرمخاطب "جشن بزرگ وحدت" که به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده ی پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت که از 21 آذرماه جاری با پخش مستقیم از مرکز صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، شبکه ی استانی "هامون" و شبکه های "شما" و "کرمان" با حضور هنرمندان ملی و استانی آغاز شده بود، شب گذشته /شنبه 27 آذرماه/ به کار خود پایان داد.
به گزارش فرینا، "طاهره شهرکی" با اشاره به اینکه معرفی توانمندی ها و پتانسیل های اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توسعه همه جانبه ی سواحل مکران از اهداف تولید و پخش این برنامه تلویزیونی بوده، اضافه کرد: در نخستین برنامه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان با تبریک فرا رسیدن این ایام با سعادت، به رسالت اجتماعی سازمان در خصوص ایجاد اشتغال برای مردم منطقه پرداخت.

شهرکی اظهار داشت: کردی در ادامه ی برنامه به معرفی صنایعی مانند پتروشیمی، فولاد، شهرک تخصصی خرما و صنایع شیلات که نقش به سزایی در ایجاد اشتغال دارند پرداخت و کمک به صیادان و فعالین حوزه شیلات را از برنامه های حمایتی سازمان در این راستا عنوان کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان مطرح ملی از جمله، هومن حاج عبداللهی، بهنام تشکر، داریوش فرهنگ، مازیار عصری، سوگل طهماسبی، آرام جعفری و عباس غزالی و نیز مهرنگار ریگی از هنرمندان استان سیستان و بلوچستان در این برنامه تلویزیونی حضور داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: مدیران پروژه های بزرگ پتروشیمی مکران از صنایع سنگین و شرکت سرمایه گذاری رویال صدف (شهرک توریستی) به معرفی توانمندی های این پروژه ها که راه اندازی آنها می تواند نقش موثری در رونق و ایجاد اشتغال منطقه داشته باشد، پرداختند و در بخش دیگری شرکت صنایع غذایی شهدین از صنایع داخلی محصولات تولیدی خود را معرفی کرد.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای موسیقی سنتی بلوچی توسط گروههایی از شهرهای مختلف استان سیستان بلوچستان، ساز و دهل سیستان و خوانندگان موسیقی پاپ چابهار از برنامه های هنری این جشن بزرگ بود.

"محمدرضا پورمعین" دبير شورای راهبردی قرآنی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، "حمیداله بلیده ای عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان چابهار در شب های مختلف برگزاری این برنامه تلویزیونی یک هفته ای و در مجموع 700 دقیقه ای، میهمان ویژه بودند.
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو