تقدیر از هنرجویان دوره های حرفه آموزی در اروند

آیین تجلیل از مسئولان و دانش آموزان شرکت‌کننده در دوره‌های حرفه‌آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 95 در تالار مهر آبادان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
به گزارش فرینا، در این مراسم از دانش آموزان و هنر جویان برتر این دوره تجلیل به عمل آمد و مسئولان و متصدی این برنامه موردتقدیر قرار گرفتند.

دوره‌های حرفه‌آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 95 باهدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و بالا بردن توانایی خلاقیت این قشر در منطقه آزاد اروند برگزار شدند.

در این مراسم، اسماعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند به هدف از برگزاری این دوره ها و فعالیت های فرهنگی، آموزشی در آبادان و خرمشهر پرداخت و عنوان کرد: طرح حرفه‌ای آموزی در منطقه آزاد اروند سبب افزایش توانایی دانش آموزان می‌شود.

زمانی در ادامه افزود: نوآوری و خلاقیت ازجمله عواملی است که می‌تواند در بحث ایجاد اشتغال نقش مؤثری داشته باشد و سبب افزایش توانایی دانش آموزان می‌شود.

در این مراسم، سید علی موسوی، مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: در طرح حرفه آموزی دانش آموزان منطقه،  600  دانش‌آموز آبادانی و خرمشهری مشارکت فعالی را از خود نشان دادند و در این خصوص در حال برنامه ریزی برای برگزاری دومین دوره از این طرح در سال آینده هستیم.

وی افزود: علاوه بر سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره آموزش‌وپرورش آبادان و خرمشهر، آموزشگاه‌های آزاد، اداره بهزیستی، کمیته امداد و شهرداری‌های دو شهر نیز در برگزاری این دوره‌ها همکاری های موثری را داشتند.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: عملکرد خوب و فعال دانش‌آموزان آبادان و خرمشهر در این دوره‌ها این انگیزه را در ما به وجود آورد تا در جهت فراگیری این فرهنگ آموزشی و گسترش آن با هدف کسب مهارت‌های لازم، برنامه ریزی های خود را گسترش دهیم.

موسوی بابیان اینکه 250 نفر از شرکت‌کنندگان دختر و بقیه پسر بوده‌اند، اظهار کرد: 12 رشته با موضوع‌های مختلف در این مجموعه دوره‌ها آموزش داده شد.

وی بیان کرد: درمجموع در تابستان سال 1395، 65 هزار و 419 نفر ساعت، دوره انجام شد و دانش‌آموزان آبادانی و خرمشهری تحت آموزش قرار گرفتند.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این طرح در تابستان سال آینده نیز ادامه خواهد یافت و دانش‌آموزان ادامه آموزش‌های گذشته را می‌بینند.

موسوی اعلام کرد: همچنین دانش‌آموزانی که در دوره‌های پیشین شرکت نکرده‌اند می‌توانند در مرحله دوم این طرح ثبت‌نام کرده و از آموزش‌های این دوره‌های بهره‌مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های حرفه‌آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 95 توسط سازمان منطقه آزاد اروند و با مشارکت نهادهای آموزشی و پژوهشی شهر انجام گرفت.
برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :