توسعه همکاری های دانشگاهی اروند و استان بصره عراق

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دومین اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره با حضور روسای دانشگاه‌های منطقه در استان بصره عراق خبر داد.


به گزارش فرینا، سید علی موسوی مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارها اظهار داشت: دومین اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره در استان بصره برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس با حضور روسای دانشگاه‌های بصره و منطقه آزاد اروند و با هدف گسترش روابط علمی و دانشگاهی در دانشگاه بصره برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این اجلاس یکم دی‌ماه برابر با 23 دسامبر 2016 در محل دانشگاه دولتی بصره برگزار می‌شوند، عنوان کرد: اجلاس قبل نیز در نیمه اول سال و به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی آبادان تشکیل شد.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: 12 نفر متشکل از روسای دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و معاونان این افراد از طرف ایرانی در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: مسئولین دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور آبادان و خرمشهر، دانشکده نفت آبادان، دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه خلیج‌فارس، دانشگاه علوم و فنون دریایی آبادان و دانشگاه علمی کاربردی آبادان در این اجلاس شرکت می‌کنند.

موسوی  در پایان عنوان کرد: در حاشیه این اجلاس نیز دیداری با سرکنسولگر ایران در استان بصره داریم و درباره ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آموزشی در منطقه آزاد اروند و نحوه تعامل با دانشگاه‌های بصره رایزنی‌هایی انجام می‌شود. 
برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :