جزیره قشم پیشرو در صنعت ساختمان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این جزیره به عنوان منطقه ای پیشرو در صنعت ساختمانی با 3 میلیون و 200 هزار متر مربع فضای در حال ساخت نام برد.
به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی شب گذشته پس از افتتاح دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم و بازدید از 30 غرفه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، افزود: این میزان فضا در سه حوزه تجاری، گردشگری و مسکونی با پیشرفت های فیزیکی قابل توجه در حال تکمیل شدن است.

او با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد قشم در بخش صنعت گردشگری برای ساخت 50 هتل مجوز صادر کرده است، گفت: 9 هتل با درجه بندی های 3 تا 5 ستاره تا پایان امسال و 22 هتل هم در سال 96 در این جزیره به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه بخشی از همه فعالیت های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز، انرژی، شیلات و دیگر صنایع بزرگی که در این منطقه در حال فعالیت هستند به محصولات صنعت ساحتمانی نیاز دارند، گفت: دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم با هدف آشنایی فعالان اقتصادی با توانمندی های داخلی صنعت ساختمان کشورمان برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا پایان امسال سه نمایشگاه دیگر به صورت هر ماه یک نمایشگاه در بخش های شیلات، گردشگری و خانه مدرن در این منطقه برگزار می شود.

مومنی همچنین به ارتباطات خوب تجاری بین قشم و کشور عمان اشاره کرد و گفت: ستاد نمایشگاه های منطقه آزاد قشم در تلاش است بهمن ماه امسال محصولات صنایع مختلف تولیدی در قشم را در نمایشگاه عمان عرضه کند.

او بیان کرد: برپایی نمایشگاه های داخلی و منطقه ای براساس تقویم نمایشگاهی که برای نخستین بار در این منطقه اجرا می شود، نقش مهمی در دلگرمی و تقویت فعالان صنعتی قشم خواهد داشت.

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم با 30 غرفه در فضایی به مساحت 30 هزار و 500 متر مربع با هدف عرضه محصولات این صنعت از استان های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و قشم و عرضه محصولاتی همچون کاشی، سرامیک، سیمان، بتن، سنگ های تزئینی، شیرآلات بهداشتی، لوله و اتصالات، دکوراسیون داخلی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی و  درب های ضد سرقت دایر شده است.

این نمایشگاه که شب گذشته 30 آذر ماه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تنی چند از معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان افتتاح شد به مدت چهار روز تا سوم دی ماه از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه های بین اللمللی قشم پذیرای مراجعه کنندگان است.
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو