جزیره کیش منطقه مرزی تبادل فرهنگ ها

نایب رییس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مطلوب را می توان به سایر کشورها عرضه کرد و در این میان جزیره کیش می تواند منطقه مرزی تبادل فرهنگ ها باشد.
به گزارش فرینا، سهیلا جلودار زاده در در نشست با رییس و اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در منطقه آزاد کیش، جزیره کیش را به عنوان پایلوت فرهنگی کشور معرفی کرد و گفت: می توانیم از جزیره کیش به عنوان پایلوت مسائل فرهنگی کشور استفاده کنیم چرا که مرزها در اینجا باز است و میزان رفت و آمد در آن بیشتر است لذا ما می توانیم این منطقه را به عنوان منطقه مرزی فرهنگ ها مورد توجه قرار دهیم و راه حل ها و روش ها را در آن پیاده کنیم.

جلودار زاده افزود: اگر با این دید مسائل را ببینیم که نقطه برخورد فرهنگ ها را چگونه مدیریت کنیم، می توانیم آنچه را که وارد کشور می شود و خوب است، جذب کنیم و آنچه را که در درون کشور خوب است، تقویت کنیم و به عنوان یک فرهنگ مطلوب به سایر کشورها عرضه کنیم.

در این جلسه سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، علی رستمیان و سهیلا جلودارزاده نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی، محمدرضا بادامچی، سمیه محمودی، احمد بیگدلی، حسن لطفی و دبیر و مشاوران کمیسیون اجتماعی حضور داشتند.

این برنامه با هماهنگی حجت الاسلام والمسلمین محمد میرزایی مشاور امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با حضور محمدرضا توسلی معاون توسعه مدیریت این دبیرخانه برگزار شد. 
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :