كسب مقام برتر منطقه ویژه بندر امیرآباد در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ بنادر کشور

در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ بنادر کشور، منطقه ويژه اقتصادي بندر امیرآباد حائز رتبه برتر شناخته شد.

به گزارش فرينا، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی عملکرد ادواری که هر سال توسط سازمان بنادرودریانوردی از بنادر کشور انجام می گیرد بندر امیرآباد موفق به کسب رتبه برتر در بین بنادر کشور شد.

علی خدمتگزار با بیان اینکه مبنای این ارزیابی عملکرد بر اساس دو شاخص عمومی و اختصاصی است، افزود: تحقق اهداف و راهبردهایی نظیر کارایی و اثربخشی، فضای رقابتی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقاء سلامت اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد از موارد معنونه در شاخص های عمومی است.

خدمتگزار با اشاره با اینکه بندر امیرآباد در جایگاه سوم جذب سرمایه گذار در بنادر کشور قرار دارد، یکی از شاخص های اختصاصی این انتخاب را  جذب سرمایه گذار و منابع  عنوان کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد همچنین گفت: کسب رتبه برترمرکز HSE بندر امیرآباد در بین بنادر کشور و افزایش ظرفیت عملیاتی و اسمی از ۵/۴ به ۵/۷ میلیون تن از امتیازهای ویژه این بندر در شاخص های اختصاصی  است.

لازم به ذکر است در شهریور ماه سال جاری بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر دستگاه های اجرایی استان مازندران را کسب کرد.






امتیاز به خبر :