جزیره کیش، مکانی مناسب برای بر پایی کمپ بین المللی پرتاب وزنه و دیسک

رییس فدراسیون دو میدانی لهستان پس از بازدید از اماکن و تجهیزات ورزشی کیش، این جزیره را مناسب برای بر پایی کمپ بین المللی پرتاب ها دانست.
به گزارش فرینا، هنریک اولشفسکی رئیس فدراسیون دو میدانی لهستان به همراه مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو میدانی کشور به جزیره کیش سفر و از اماکن وزرشی و تفریحی جزیره کیش بازدید کرد.

اولشفسکی ضمن اشاره به اینکه جزیره کیش، شهر گردشگری زیبا با آب و هوای خوب است، در خصوص بر پایی اردوی تیم دو میدانی کشور لهستان در کیش ابراز امیدواری کرد.

وی در خصوص امکانات ورزشی جزیره کیش گفت: امکانات موجود در جزیره کیش خوب است اما باید امکانات استادیوم ورزشی کیش تغییر و ارتقاء پیدا کند و مجهزتر شود. این تغییر برای ورزشکاران تیم ملی کشور ایران و هم برای تیم های خارجی جهت برگزاری اردوهای تمرینی و تدارکاتی مفید خواهد بود.

رئیس فدراسیون دو میدانی لهستان، جزیره کیش را برای راه اندازی کمپ بین المللی پرتاب ها مناسب دانست و افزود: برپایی این کمپ برای پرتاب ها امکانات گرانی لازم ندارد به نظر من می توان کیش را برای این منظور مهیا کرد.

وی ارتقاء سطح دانش مربیان ورزشی کیش را لازم و ضروری دانست و یاد آور شد: اگر با اعزام مربیان دو میدانی لهستانی به ایران، بتوانیم دانش مربیان ایرانی را ارتقاء ببخشیم، ورزش دو میدانی در ایران توسعه پیدا می کند و در صحنه بین المللی درخشش بیشتری خواهد داشت.

جزیره کیش به لحاظ دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب در نیمه دوم سال و همچنین عدم نیاز به روادید برای گردشگران خارجی، جایگاه مناسبی برای برپایی اردو و کمپ های بین المللی ورزشی است. 
برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو