تجلیل از رییس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس

در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دلیل تلاش ها و همکاری های گسترده رییس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اهدای لوح تقدیر و تندیس این جشنواره تجلیل بعمل آمد.
به گزارش فرينا، آئین پایانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر برگزار شد و صاحبان آثار برتر در این جشنواره تجلیل شدند. در این مراسم از تلاش‌ها و همکاری‌های گسترده ایوب بنوی رییس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجلیل شد.

 مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر در بوشهر گفت: تلاش ویژه‌ای به منظور بهبود کیفیت تولیدات رسانه‌ای در استان بوشهر داریم و برگزاری این جشنواره نقش مهمی در دستیابی به این هدف دارد.

عبدالله نجفی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش، افزود: موضوعات کشوری این جشنواره شامل تقویت روحیه خود باوری، دستاوردهای انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و دشمن شناسی بوده است.

نجفي گفت: این جشنواره دارای یک بخش ویژه استان بوشهر با عنوان بوشهر دو قرن مقاومت بود که شاهد ارسال آثار بسیار زیادی به این بخش از جشنواره بودیم.

وي افزود: بیش از ۲۴۰ اثر در بخش یادداشت، خبر، مصاحبه، گزارش و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ایجاد رقابت، شور و نشاط و تاثیرگزاری رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم در جامعه و ارتقای سطح کیفی رسانه‌ها برگزار شد.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو