ارتقاء دانش تربیت نسل آینده در خانواده های کارکنان منطقه ویژه بندرامام(ره)

همایش آموزشی با موضوع تربیت علمی فرزندان برای خانواده های کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با بهره گیری از مدرس و روانشناس مطرح کشور برگزار شد.

ابه گزارش فرينا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به برنامه ریزی مدیریتی انجام شده برای ارتقاء سطح دانش کارکنان و خانواده های آنان و نیل به اهداف تعیین شده در این زمینه گفت: این همایش با استقبال شایسته خانواده های کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی دی ماه سال جاری در مجتمع آموزشگاه های وابسته به این اداره کل برگزار شده و در جریان آن، دکتر شاهین فرهنگ با سخنانی شیوه های تربیت صحیح فرزندان، متناسب با مراحل مختلف رشد جسمی آنان  را مورد بحث و بررسی قرار داد.

علی عسکری افزود: به منظور پوشش تمامی اقشار و گروه های سنی، این برنامه ی آموزشی در دو سطح  برای دانش آموزان و خانواده های کارکنان برگزار شده و در اثنای این برنامه  ضمن ارائه پاسخ و راه حل به پرسش ها و مسائل مطروحه، مشاوره های مورد نیاز نیز به آنان ارائه شد.

عسكري با اشاره به تداوم این برنامه های آموزشی در مقاطع مختلف سال گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی و دانش تربیت خانواده های کارکنان، این همایش های آموزشی در فصول بعدی ادامه می یابد.

یادآور می شود برگزاری نشست های آموزشی با بهره گیری از اساتید نام آشنای کشور در حوزه های روانشناسی و تربیتی از جمله اهداف آموزشی واحد طرح و توسعه است که همواره با حضور پرتعداد و استقبال خانواده های کارکنان انجام می شود.




امتیاز به خبر :