سرمایه گذاری591 میلیارد ریالی در 7 طرح صنعتی قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: هفت طرح صنعتی تا پایان امسال با بیش از 591 میلیارد ریال سرمایه گذاری اسمی توسط بخش خصوصی در قشم به بهره برداری می رسد.
به گزارش فرينا، جهانگیر مجیدی افزود: با بهره برداری از این هفت طرح صنعتی، 354 نفر در صنایع تولید لامپ های کم مصرف، عطر و ادکلن، پوشاک، بتن آماده، نرم افزارهای دستگاه کنترل و لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول به کار خواهند شد.

مجیدی با اعلام اینکه هم اکنون 140 واحد صنعتی در بخش های مختلف شهرک های صنعتی تولا و فجر در منطقه آزاد قشم مشغول فعالیت هستند، گفت: با بهره برداری از هفت طرح صنعتی یاد شده شمار نیروهای فعال در صنایع این دو شهرک به حدود 4 هزار نفر می رسد.

وي اظهارامیدواری کرد با ارائه تسهیلات فعال سازی به واحدهای نیمه تمام در این منطقه براساس سیاستگذاری دولت تدبیر و امید شاهد افزایش فعالیت های صنعتی و نیروهای کار در این منطقه باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم، از قوانین و مقررات حاکم بر منطقه آزاد قشم از جمله معافیت مالیاتی 20 ساله، مجاورت در کنار آب های بین المللی و ظرفیت های فراوان در حوزه های تولیدی و همچنین صنایع نفت، گاز، انرژی، شیلات و گردشگری به نام مزایای مهم در جذب سرمایه گذاری در قشم نام برد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 120 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.



برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :