برگزاري سمینار آموزشی کارکرد نماز در خانواده در بندر نوشهر

سمینار آموزشی کارکرد نماز در خانواده با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و خانواده های آنان در منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر برگزار شد.
به گزارش فرينا، مسئول حوزه فرهنگی اداره کل، ترویج فرهنگ نورانی نماز در بین همکاران و خانواده های آنان را مهمترین هدف برگزاری این سمینار برشمرد .

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با بهره گیری از احادیث ائمه معصومین در خصوص اهمیت نماز، به نقش آن در رسیدن آحاد جامعه به کمال والای انسانی پرداخت .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بحرینی از استادان مرکز تخصصی نماز قم طی سخنانی به بیان اهمیت نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت .

وی همچنین با بهره گیری از آیات و روایات متعدد ضمن تشریح موضوعاتی از قبیل انسان شناسی، جایگاه انسان در آفرینش، هدف خلقت،نقش نماز در کاهش دغدغه ها ی خانواده ها در زمینه مسایل تربیتی فرزندان و بهداشت روانی نسل جوان و ... بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به نماز برای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

گفتنی است سمینار آموزشی کارکرد نماز در خانواده با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و شرکت های تابعه و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر برگزار شد.



امتیاز به خبر :