امحای 15 تن کالای غیر استاندارد در قشم

مدیرکل گمرک، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم از امحای 15 تن کالای مستعمل و غیر استاندارد به ارزش حدود یک میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش فرینا، هرمز امیری روز چهارشنبه با بیان این مطلب اعلام کرد: 15 تن کالای غیر استاندارد و مستعمل به دستور مقام قضایی توسط شش دستگاه خودرو پیکاپ در محوطه بازیافت زباله در منطقه طولای جزیره قثشم، امحا شد.

وی با اعلام اینکه کالاهای غیراستاندارد به میزان زمان نگهداری در انبارها مشمول پرداخت حق انبار و بیمه می شوند، گفت: صاحبان اینگونه کالاها برای کاهش حق انبارداری و بیمه می بایست در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف کالاهای غیراستاندار و امحای آن اقدام نمایند.

به گفته مدیرکل گمرک ، ترانزیت و ارزش افزوده سازمان منطقه آزاد قشم، 99 بندل (کیسه های بزرگ پوشاک)، 88 کارتن مواد غذایی و بیسکویت، 24 پالت لوازم آرایشی و بهداشتی غیر استاندارد بخش عمده 15 تن کالای مستمل امحا شده را تشکیل می دادند.

وی با اعلام اینکه امحای این میزان کالای غیر استاندارد چهارمین مورد امحای کالاهای مستعمل طی سه ماه گذشته در قشم می باشد، افزود: امحای اینگونه کالاها با هدف پاکسازی انبارها در اسکله بهمن و فرودگاه بین المللی قشم با جدیت دنبال می شود.

امیری همچنین از حصار کشی محوطه انبارهای اسکله بهمن، ایزوگام پشت بام انبارها و بازسازی کامل دو انبار خنک (انبارهای نگهداری مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی) به عنوان دیگر اقدامات انجام شده طی سه ماه گذشته نام برد.

وی اظهار داشت: 15 تن کالای غیراستاندار با دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگانی از دادگستری، امور حقوقی، حراست و گمرک سازمان منطقه آزاد قشم امحا شد. 
برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :