ارزیابی مطلوب روند اجرای پروژه مینی پالایشگاه اسلام آبادغرب

فرماندار شهرستان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادي اسلام آباد غرب روند اجرای پروژه مینی پالایشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.
به گزارش فرينا، در این بازدید كه باحضور فرماندار و معاون برنامه ریزی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادي اسلام آباد غرب انجام شد ، فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با قدردانی از مجری طرح در راستای اجرای به موقع گفت: بکارگیری 30 نفر نیروی کار درمراحل ساخت و اجرای طرح و همچنین پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه قابل تقدیر است و قول مساعدی که مجری طرح درخصوص افتتاح فاز اول در دهه مبارک فجر داده اند انشاالله محقق خواهد شد.

افشین کریمی افزود: همه دستگاههای اجرایی موظف به همکاری و کمک به اجرای پروژه های اشتغالزا هستند و بدون شک سرمایه گذاران مشکلی در این خصوص نخواهند داشت.

افشین کریمی همچنین از بکار گیری نیروهای بومی در این پروژه توسط مجری طرح قدردانی و اعلام نمود ضمن ادامه این روند در زمان افتتاح و فعالیت مینی پالایشگاه باید شاهد فعالیت فرزندان اسلام آباد غرب در این پروژه باشیم.

در این بازدید مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از آماده سازی زیرساخت ها برای احداث طرح های اشتغالزا در شهرستان خبر داد.




امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو