برگزاري دومین نمایشگاه بین المللی انرژی در منطقه آزاد اروند

دومین نمایشگاه انرژی با محوریت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و برق از هشتم اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.


به گزارش فرينا، این نمایشگاه با موضوع «ارتباط نو - توسعه پایدار» از هشتم تا یازدهم اسفندماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 برگزاری نمایشگاه انرژی منطقه آزاد اروند به عنوان یک رویداد اقتصادی، سرمایه گذاری و صنعتی-تجاری، می تواند نقشی استراتژیک را در اقتصاد انرژی و سرمایه گذاری ایفا نماید.

وجود زیرساخت های صنعتی به ویژه در حوزه  نفت و صنایع مربوطه و منابع حاصل خیز آبی، از مهمترین مزیت ها و فرصت های طلایی برای جذب منابع سرمایه و سرمایه گذار در منطقه آزاد اروند محسوب می شود.

این توان عظیم اقتصاد صنعتی در حوزه انرژی ،امروز توانسته است شاخصی برای رشد و پیشرفت در آبادان و خرمشهر باشد و همین امر انگیزه اصلی و هدف برگزاری این گونه رویدادهای را در منطقه ایجاد کرده است.

 برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی در دومین سال آن در حالی صورت می گیرد که در سال جاری، منطقه آزاد اروند کارنامه درخشانی از سرمایه گذاری در حوزه انرژی از خود ارائه کرده است.

معرفی ظرفیت ها و توان های صنعتی و اقتصادی اروند و آشنایی با دستاوردهای روز دنیا در حوزه اقتصاد انرژی از دیگر مزایا برگزاری دومین نمایشگاه انرژی منطقه آزاد اروند است.

این نمایشگاه قرار است در تاریخ هشتم الی یازدهم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در حوزه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و همچنین، در بخش صنایع برق و آب، برگزار شود.

 علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این نمایشگاه به آدرس www.afz-energy.com مراجعه نمایید.




 


برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :