بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز از منطقه ویژه پیام

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان البرز به منظور آشنایی با توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی و بررسی مشکلات ناشی از عدم صدور اسناد مالکیت از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

به گزارش فرینا، عباس مرادخانی ضمن انجام بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام و بخش فرودگاهی در جریان ابعاد مختلف تعرض و تداخل اشخاص حقیقی و حقوقی به اراضی تحت تصرف شرکت و مشکلات حقوقی در واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه گذاران بدلیل عدم مالکیت  در شرکت  خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام قرار گرفت .

پس از این بازدید در  نشست هم اندیشی سعید زرندی، مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و معاونین و کارشناسان مرتبط با ایشان موضوع  رفع موانع صدور سند مالکیت،  مساعدت و تسریع مجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک در صدور اسناد مالکیت بنام شرکت خدمات هوایی پیام با توجه به مستندات قانونی از جمله ماده 23 و بند ب ماده 15 قانون   مورد طرح و بررسی قرار گرفت .

در ادامه این نشست، حیدری عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با ارائه قابلیتهای منطقه ویژه اقتصادی و فروگاه پیام  مهمترین دستاورد هاو امتیازات و طرح های در دست اقدام  مناطق اقتصادی و فرودگاهی را برشمرد . 

یزدان پناه رئیس اداره املاک نیز در این نشست ضمن برشمردن شرح  وظایف قانونی اداره کل اسناد و املاک در خصوص مناطق ویژه اقتصادی، خواستار مساعدت و تسریع در جهت اجرای مفاد قانونی مربوط به اداره ثبت  شد.

در این نشست مدیر کل ثبت اسناد و املاک ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه پیام و آشنایی با توانمندی های اقتصادی  و فرودگاهی و سرمایه گذاری در حوزه ict خواستار تشکیل کارگروه ویژه در سطح مدیران کل مجموعه های استانی مرتبط با اراضی و املاک موصوف شده و احصاء کل پلاک تحت تصرف شرکت خدمات هوایی پیام جهت ثبت آن در بانک کاداستر استان به منظور جلوگیری از تالی فاسد و تعرض به اراضی شرکت و مقدمات تفکیک و صدور سند مالکیت حسب درخواست شرکت خدمات هوایی پیام را خواستار شد.

در پایان این نشست با توجه به اقدامات به عمل آمده تا این مرحله، مقرر شد، طی  مکاتبه ای شرح حال پیگیری های صورت پذیرفته و ایرادات و اشکالات موجود بصورت مکتوب به مدیر کل ثبت ارسال تا اقدا مات قانونی لازم در اسرع وقت صورت پذیرد .





 

برچسب ها : منطقه ویژه پیام
امتیاز به خبر :