استقبال سرمایه گذاران خارجی برای حضور در منطقه ویژه پیام

  • شنبه 6 خرداد 1396 - 11:40
  • ارس
  • 0 دیدگاه
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در یک ماه اخیر 5 هیات اقتصادی خارجی به منظور برقراری همکاری های تجاری با تولیدکنندگان و آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام از این شرکت بازدید کرده اند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا عقاب نشین با بیان این مطلب که این هیات ها  از کشورهای چین، آفریقا، ترکیه و نیجریه بوده اند افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام با توجه به امتیازات فراوان آن قابلیت تبدیل شدن به یکی از پر جاذبه ترین مناطق اقتصادی و تجاری ایران را دارد . 

عقاب نشین گفت: این بازدیدها به تقویت همکاری های اقتصادی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی منجر شده و زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی را نیز در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم می کند.

وی، سرمایه گذاری را مقدمه و زیربنای اشتغال خواند و افزود:  منطقه ویژه  خود را مکلف به فراهم کردن بسترهای مناسب در جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی می داند و بهبود فضای کسب و کار و تسهیل قوانین و مقررات منطقه ویژه را  از برنامه های مهم در این مجموعه  دانست.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: تاکنون سرمایه گذارانی از کشورهای  ترکیه،  ایتالیا، فرانسه و انگلستان در منطقه ویژه اقتصادی پیام  اقدام به سرمایه گذاری نموده اند .

لازم به ذکر است که در منطقه ویژه اقتصادی پیام  93  شرکت تولیدی و خدماتی مشغول فعالیت بوده و این در حالی است که هر روز بر متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه افزوده می گردد.  


امتیاز به خبر :